Nak Kahwin....

View previous topic View next topic Go down

Nak Kahwin....

Post by fadzlifailulrahman on Tue Apr 15, 2008 11:17 am

Assalamualaikum,
Tak sangka Taman Pinggiran USJ ada forum khas. Congratulations!! Saya nampak kommuniti sini semuanya ramah, macam adik beradik.

Saya ada soalan terbuka....
Saya ni nak kahwin, dan salah satu borang nya memerlukan 'Pengesahan Bermastautin' daripada Pengerusi JKKK, Ketua Kampung, atau Pengerusi Jawatankuasa Taman Perumahan.

Amat berbesar hati lah saya sekiranya saudara/saudari boleh forward kan no telefon pengerusi taman perumahan kita ni.

Sekian terima kasih
*anak Kak Wan, rumah depan masjid* 012-2919499 / 03-51914106

fadzlifailulrahman

Number of posts : 2
Registration date : 2008-04-15

Back to top Go down

Re: Nak Kahwin....

Post by bunga on Tue Apr 15, 2008 12:12 pm

wah wah wah... dah nak kawen kome yer... hehehe cam kenal jek...

sy ni tak tau la pulak sape2... harap2 org kuat kat sini leh la tlg org nak bina mesejid nih.. hehehe...

dulu my usben gi jek masjid s.alam (yg besar tuh) gi opis masjid tu ade siak, imam n pelbagai jwtn lg, mintak pengesahan pemastautin... kalo x kena la dia balik perak... Very Happy

bunga

Number of posts : 555
Registration date : 2008-01-03
Location : bumi yg nyata

Back to top Go down

Re: Nak Kahwin....

Post by nusiOmar on Tue Apr 15, 2008 1:22 pm

nak bina masjid......kena buat surau dulu...nak nama and no.tel pengerusi...ada kat surau....rumah nya seberang jalan rumah saudara...insyaAllah jumpa kat surau malam ni ada kuliah...pengerusi taman belum lantik lagi..boleh bincang dgn pengerusi surau kot kot dia boleh tolong.

nusiOmar

Number of posts : 44
Registration date : 2008-02-14

Back to top Go down

Re: Nak Kahwin....

Post by Hamzah on Tue Apr 15, 2008 5:44 pm

Kalau nak kawin..tapi takde calonnya...pengerusi surau boleh tolong ke Nusi??

Hamzah

Number of posts : 94
Registration date : 2008-01-01

Back to top Go down

Re: Nak Kahwin....

Post by fadzlifailulrahman on Tue Apr 15, 2008 6:41 pm

nusiOmar >> Rasa macam kenal jugak. En Latiff kan nama nye? Ayah saya ada pernah sebut nama dia tu..

bunga >> Thanks..pening kepala ngan documentations ni..

Hamzah >> Calon nya sudah ada..Nanti jemput datang 25hb May ni.

fadzlifailulrahman

Number of posts : 2
Registration date : 2008-04-15

Back to top Go down

Re: Nak Kahwin....

Post by radi on Wed Apr 16, 2008 9:45 am

uishhh... lg 1 bln nak kawen ekkk...
rasanya kena melalui imam masjid qariah berdekatan...
bawa sekali dokumen2 yg berkaitan...
kalo x silap.. surat pengesahan bujang dari majikan pun kena bawa sekali kot...

benda ni kena selesaikan segera... sbb lepas ni .. sume borang2 tu kena kasi kat bakal pengantin pompuan pulak...

radi

Number of posts : 210
Registration date : 2008-02-12

Back to top Go down

nak kawin ya

Post by harun on Wed Apr 16, 2008 5:35 pm

tahniahlah......... jaga bini elok2 hehehe

harun

Number of posts : 50
Registration date : 2008-03-30

Back to top Go down

Re: Nak Kahwin....

Post by fendy5800 on Wed Apr 23, 2008 11:06 am

oooo mama... saya mau kawin....
kawin dgn sapa... dgn sapa saja...

ooo mama... saya mau kawin...
tapi borang belum sign... mcm mana nak kawin...

hehe..
slmt pengantin baru...
nak belajar teknik2 'berumahtangga', boleh jumpa abg HAMZAH...
dia pandai urut...

fendy5800

Number of posts : 511
Registration date : 2008-01-14
Age : 39
Location : No.27 Jln PUSJ 3/5

Back to top Go down

Re: Nak Kahwin....

Post by bunga on Wed Apr 23, 2008 1:05 pm

bestnye la org nak kawen ni... hehehe ingat tu tanggungjwb beso... renung2kan... Very Happy

bunga

Number of posts : 555
Registration date : 2008-01-03
Location : bumi yg nyata

Back to top Go down

Re: Nak Kahwin....

Post by Sponsored content Today at 7:47 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum