JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH 02/08

View previous topic View next topic Go down

JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH 02/08

Post by nusiOmar on Mon Jul 28, 2008 11:30 am

Assalamualaikum w.b.t
kepada semua pengunjung forum, pihak jawatankuasa Surau As Syakirin..Taman Pinggiran USJ, mewakili para peserta aqiqah menjemput muslimin & muslimat sekeluarga ke majlis aqiqah yang akan di adakan seperti berikut;

Tarikh : 02/08/2008
Tempat : Perkarangan Surau As Syakirin

Atucara Majlis
7.00 pagi - sembelih lembu 2 ekor
( sarapan disediakan )
8.30 pagi - mula masak
12.30 tgh - di jangka jamuan mula di hidangkan

1.30 tgh - solat zohor
Tahlil arwah dan Doa selamat
( jamuan makan di buka sehingga 4.00 ptg.)
- solat Asar
5.00 ptg - mengemas
7.30 mlm - solat Magrib
-( ceramah Is'rak & Mikraj )
- jamuan makan

Semoga dengan kehadiran muslimin & muslimat semua dapat mengeratkan lagi hubungan silaturrahim antara kita. InsyaALLAH.

nusiOmar

Number of posts : 44
Registration date : 2008-02-14

Back to top Go down

Re: JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH 02/08

Post by radi on Mon Jul 28, 2008 12:18 pm

kepada pengunjung forum ini harap dpt jemput kepada jiran2 yg x masuk forum ni sama... marilah datang beramai2... moga kehadiran kali ini lebih ramai dari majlis aqiqah 1 yg lepas.

radi

Number of posts : 210
Registration date : 2008-02-12

Back to top Go down

Re: JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH 02/08

Post by fendy5800 on Mon Jul 28, 2008 4:15 pm

sori kawan2, tak dpt join....
berada di luar kawasan...

anyway, aku doakan semoga majlis berjalan lancar....

fendy5800

Number of posts : 511
Registration date : 2008-01-14
Age : 39
Location : No.27 Jln PUSJ 3/5

Back to top Go down

Re: JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH 02/08

Post by gsoumar on Tue Jul 29, 2008 12:10 pm

fendy5800 wrote:sori kawan2, tak dpt join....
berada di luar kawasan...

anyway, aku doakan semoga majlis berjalan lancar....

5800... nanti aku courier kan sup gear box tu.. Bagi long/lat ko sekarang. Kalau tak sampai, ko pandai-pandai la cari kedai sup kat Kuantan tu.. he..he..he..

Kepada semua forumer, datang la beramai-ramai.. inilah masa nak berkenal2an. Bagi orang2 baru/lama yang tak pernah/tak ada masa nak ke surau, kita amat2 mengalu-alukan kedatangan semua. Surau kita ni memerlukan ramai lagi bakat2 baru untuk jadi imam/bilal/siak. Sbb sorang dah gi outstation, sorang sakit.. sorang...

gsoumar

Number of posts : 222
Registration date : 2008-05-04
Location : PUSJ

Back to top Go down

Re: JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH 02/08

Post by harun on Tue Jul 29, 2008 1:20 pm

fendy hang jgn risau setakat 2 ekoq lembu radi blh handle...

harun

Number of posts : 50
Registration date : 2008-03-30

Back to top Go down

Re: JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH 02/08

Post by Hamzah on Tue Jul 29, 2008 6:07 pm

Apa kata kita buat pertandingan ping pong pada hari aqiqah tu..apa kata je...

Hamzah

Number of posts : 94
Registration date : 2008-01-01

Back to top Go down

Re: JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH 02/08

Post by en_azam on Tue Jul 29, 2008 6:32 pm

insya allah saya akan hadir hari sabtu ni...
boleh kenal-kenalan dengan jiran2 semuanya...

en_azam

Number of posts : 21
Registration date : 2008-07-29
Age : 37
Location : 105 PUSJ 3/4

http://infoinsuransdantakaful.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH 02/08

Post by en_azam on Mon Aug 04, 2008 2:16 pm

tahniah pada ajk yang mengelolakan... ramai yang datang hari sabtu tu.. alhamdulillah.. dapat gak kenal-kenal dengan yang lain....

en_azam

Number of posts : 21
Registration date : 2008-07-29
Age : 37
Location : 105 PUSJ 3/4

http://infoinsuransdantakaful.blogspot.com

Back to top Go down

Re: JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH 02/08

Post by rosli on Tue Aug 05, 2008 5:22 pm

Perhatian kepada semua yang terlibat. Oleh kerana surau kita ni agak baru, kebanyakan peralatan majlis tersebut telah dipinjam dari surau berdekatan. Semasa proses pengiraan semula, terdapat beberapa peralatan yang tidak dapat dikesan. Antaranya ialah mangkuk, senduk dan kerusi. Harap sesiapa yang terambil dapat pulangkan semula ke surau PUSJ seberapa segera.

rosli

Number of posts : 27
Registration date : 2008-01-11
Location : 72, PUSJ 3/1

Back to top Go down

Re: JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH 02/08

Post by gsoumar on Thu Aug 07, 2008 12:29 pm

mangkuk mana la dah terambik mangkuk ni...

gsoumar

Number of posts : 222
Registration date : 2008-05-04
Location : PUSJ

Back to top Go down

Re: JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH 02/08

Post by zuhalian on Wed Aug 27, 2008 10:12 am

bila agaknya plan nak buat aqiqah yg ke 3 yer...harap sangat dapat join nanti.. Smile

zuhalian

Number of posts : 507
Registration date : 2008-04-28

http://ajepunye.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH 02/08

Post by gsoumar on Wed Aug 27, 2008 12:03 pm

lembu2 nak puasa dulu...hehe

gsoumar

Number of posts : 222
Registration date : 2008-05-04
Location : PUSJ

Back to top Go down

Re: JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH 02/08

Post by fendy5800 on Thu Aug 28, 2008 3:40 pm

gsoumar wrote:mangkuk mana la dah terambik mangkuk ni...

bro, 'mangkuk' yg terambik mangkuk tu dulu dah pulangkanlah mangkuk tu mangkuk..!

fendy5800

Number of posts : 511
Registration date : 2008-01-14
Age : 39
Location : No.27 Jln PUSJ 3/5

Back to top Go down

Re: JEMPUTAN KE MAJLIS AQIQAH 02/08

Post by Sponsored content Today at 7:53 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum