rumah untuk di sewa 36 jln pinggiran usj 3/1

View previous topic View next topic Go down

rumah untuk di sewa 36 jln pinggiran usj 3/1

Post by Admin on Tue Sep 02, 2008 2:19 pm

Assalamu'alaikum w.b.t.

rumah tu.....nak sewa rm850, sesiapa yang berminat boleh call nadia 017-2602543(ejen nie) rumah nie phase natrina.

_________________
TAKAFUL: NGV: FATWA HARAMNYA INSURANS:

Renew Roadtax/Takaful call Saya 012-6547247 (Door to Door Service)
Takaful Medical Card/Medical Cash Less termurah dipasaran-call saya 012-6547247

Admin
Site Admin
Site Admin

Number of posts : 248
Registration date : 2007-11-27

http://www.etiqa.com.my

Back to top Go down

re: uma/bilik sewa

Post by hunny on Mon May 25, 2009 2:12 pm

salam...
susah sgt la nk cari bilk nk disewa..sy urgent sgt2 nk blk...

Admin wrote:Assalamu'alaikum w.b.t.

rumah tu.....nak sewa rm850, sesiapa yang berminat boleh call nadia 017-2602543(ejen nie) rumah nie phase natrina.

hunny

Number of posts : 30
Registration date : 2009-05-17
Location : Shah Alam

Back to top Go down

Re: rumah untuk di sewa 36 jln pinggiran usj 3/1

Post by bunga on Mon May 25, 2009 4:33 pm

hunny wrote:salam...
susah sgt la nk cari bilk nk disewa..sy urgent sgt2 nk blk...

Admin wrote:Assalamu'alaikum w.b.t.

rumah tu.....nak sewa rm850, sesiapa yang berminat boleh call nadia 017-2602543(ejen nie) rumah nie phase natrina.

hunny, pm ur contact to me... i ade kwn duk umah bujang kat pusj 1, ade gak anak dara duk depan umah i ni.. mane tau ade kosong... cepat.... sementara ade mood nih.. hehehe Laughing

bunga

Number of posts : 555
Registration date : 2008-01-03
Location : bumi yg nyata

Back to top Go down

Re: rumah untuk di sewa 36 jln pinggiran usj 3/1

Post by Affendi on Mon May 25, 2009 4:54 pm

siannya si hunny tu...
susahnye jd bujang.. nak kena cari bilik... kang kena housemate bermasalah tambah lg lah masalah...

kawin je lah cpt..nk tolong cari calon boleh diatur....bleh sewa/beli sebuah umah sendiri...ringan kepala otak & kurang serabut... jgn marah aa..usik jer , nak tolong betul pun buleh..saya ada kwn2 bujang terlajak gak lg..hehehe... Razz

Affendi

Number of posts : 193
Registration date : 2008-02-04
Age : 37
Location : 3 JLN PUSJ 3/2

Back to top Go down

re:bilik untuk disewa

Post by hunny on Mon May 25, 2009 5:22 pm

ewah3...
relaks arr dlu, btpe kawin awl2... sy cr blk cz dh x larat nk ulang2 dr kuala selangor ke shah alam... lgpn sy kej area2 kt sekolah 2 jer....
Affendi wrote:siannya si hunny tu...
susahnye jd bujang.. nak kena cari bilik... kang kena housemate bermasalah tambah lg lah masalah...

kawin je lah cpt..nk tolong cari calon boleh diatur....bleh sewa/beli sebuah umah sendiri...ringan kepala otak & kurang serabut... jgn marah aa..usik jer , nak tolong betul pun buleh..saya ada kwn2 bujang terlajak gak lg..hehehe... Razz

hunny

Number of posts : 30
Registration date : 2009-05-17
Location : Shah Alam

Back to top Go down

Re: rumah untuk di sewa 36 jln pinggiran usj 3/1

Post by Sponsored content Today at 2:44 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum