MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

View previous topic View next topic Go down

MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by fendy5800 on Fri Sep 12, 2008 9:36 am

Assalamua'laikum...

Semoga warga TPUSJ sentiasa dlm lindungan dan rahmat ALLAH swt hendaknya...

Adalah dengan ini, saya mewakili jawatankuasa Surau As-Syakirin TPUSJ, menjemput dan mempelawa semua warga TPUSJ sekeluarga utk hadir ke MAJLIS BERBUKA PUASA yang akan diadakan seperti berikut:

Tarikh : 13hb Sept 2008
Hari : Sabtu
Menu : Sila rujuk papan kenyataan surau.
Cara Perlaksanaan : Gotong Royong

Diharap tuan2 dan puan2 dapat bersama2 hadir ke surau kita bagi menjayakan majlis yg tidak seberapa ini, Insya'Allah... Mudah2an dgn kehadiran tuan2 dan puan2 semua, akan mengeratkan lagi silaturrahim di antara kita.

Sekian, wassalam.

p/s: Kami mencari sukarela utk menganyam ketupat, nak buat dlm 150biji jer... harap dpt bantuan.., kami2 yg ada ni BUTA anyaman... TQ

fendy5800

Number of posts : 511
Registration date : 2008-01-14
Age : 39
Location : No.27 Jln PUSJ 3/5

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by zuhalian on Fri Sep 12, 2008 9:50 am

insyaAllah jika xder aral saya akan hadir ngan keluarga...tapi x dapek nk nolong laa bab buat ketupat tu...saya dari utara so kalau ketupat daun palas mmg terer laa...ketupat anyam ni fail.. Very Happy

zuhalian

Number of posts : 507
Registration date : 2008-04-28

http://ajepunye.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by bunga on Fri Sep 12, 2008 10:16 am

alahai.... sabtu ni ade class fullday.... x de jodoh jek nak menjoin korang ni Sad

bunga

Number of posts : 555
Registration date : 2008-01-03
Location : bumi yg nyata

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by gsoumar on Fri Sep 12, 2008 10:26 am

bunga wrote:alahai.... sabtu ni ade class fullday.... x de jodoh jek nak menjoin korang ni Sad

kalau x dapat joint, tolong anyamkan ketupat yang 5 biji/ 5 minit tu pun boleh kot...

gsoumar

Number of posts : 222
Registration date : 2008-05-04
Location : PUSJ

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by bunga on Fri Sep 12, 2008 10:29 am

bole jerk... ha mane daunnye.... Basketball

bunga

Number of posts : 555
Registration date : 2008-01-03
Location : bumi yg nyata

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by gsoumar on Fri Sep 12, 2008 10:46 am

bunga wrote:bole jerk... ha mane daunnye.... Basketball

bagi nombor rumah,... nanti Wati akan hantar daun kelapa... saiz mesti antara M dan L.

gsoumar

Number of posts : 222
Registration date : 2008-05-04
Location : PUSJ

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by fendy5800 on Fri Sep 12, 2008 10:52 am

orait... mlm nnt kami akan perkenalkan WATI kpd bunga...
WATI ni memang sopan orangnye.. pemalu pulak tu...
kulit gebu, kuning langsat (tp kalau tgk lama2, mcm kuning duku pon ada... kah! kah!)

fendy5800

Number of posts : 511
Registration date : 2008-01-14
Age : 39
Location : No.27 Jln PUSJ 3/5

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by bunga on Fri Sep 12, 2008 10:57 am

tak kisah... nak htr jek or biar sy gi amik kat surau ms balik karang... Very Happy

bunga

Number of posts : 555
Registration date : 2008-01-03
Location : bumi yg nyata

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by karisma on Fri Sep 12, 2008 12:30 pm

Takpelah bunga...setakat 150 biji tu...sambil tarawih je kami siapkan..

karisma

Number of posts : 91
Registration date : 2008-01-11

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by ibnu umair on Fri Sep 12, 2008 12:38 pm

betul le tu. rasanya mlm ni dah cukup ramai dah nak menganyam. gsoumar ada fendy ada hamzah ada karisma ada wati ada pak ngah ada pak long ada. kira dah ramai le tu

ibnu umair

Number of posts : 136
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by bunga on Fri Sep 12, 2008 12:39 pm

baguih la kalo camtuh.... ringan sama dijinjing, berat sama di pikul...

kalo mkn jgn lupe org blkg.... hehehe Razz

bunga

Number of posts : 555
Registration date : 2008-01-03
Location : bumi yg nyata

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by ikanbakar on Fri Sep 12, 2008 5:17 pm

u all nih ada ada je...

ikanbakar

Number of posts : 152
Registration date : 2008-09-12

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by paklong on Fri Sep 12, 2008 6:24 pm

aku ketupat adabi @ nona pandailah anyam

paklong

Number of posts : 61
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by fendy5800 on Mon Sep 15, 2008 9:11 am

ikanbakar wrote:u all nih ada ada je...

slps identiti WATI dibongkar, kini kita akan menyiasat siapakah pula ikanbakar...

fendy5800

Number of posts : 511
Registration date : 2008-01-14
Age : 39
Location : No.27 Jln PUSJ 3/5

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by ikanbakar on Mon Sep 15, 2008 4:15 pm

Very Happy Macam mana dgn Majlis daerah berbuka puasa Sabtu lepas. Sukses ke? Bunyi anyam sana anyam sini, macam pro. Tentu menarik. Malangnya kita tak datang sebab ada jemputan lain pada hari yg sama.Tapi kalau x ada pun...malu lah nak dtg sbb cik Fendi tu suka bongkar bongkar.
Tahniah pada ajk!

ikanbakar

Number of posts : 152
Registration date : 2008-09-12

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by fendy5800 on Tue Sep 16, 2008 11:20 am

kita hanya membongkar PENGEPOST-PENGEPOST HANTU shj... sbb dia ni adik beradik PENGUNDI HANTU... muuakkakaaka...

fendy5800

Number of posts : 511
Registration date : 2008-01-14
Age : 39
Location : No.27 Jln PUSJ 3/5

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by ikanbakar on Tue Sep 16, 2008 1:10 pm

Mana ada hantu bulan puasa nih...saya mmg penakut sket.

ikanbakar

Number of posts : 152
Registration date : 2008-09-12

Back to top Go down

Re: MAJLIS BERBUKA PUASA - 13hb SEPT 2008, SABTU

Post by Sponsored content Today at 10:38 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum