Sambutan Hari Raya & Mesyuarat Pemilihan JKP TPUSJ

View previous topic View next topic Go down

Sambutan Hari Raya & Mesyuarat Pemilihan JKP TPUSJ

Post by fendy5800 on Wed Oct 15, 2008 1:30 pm

Assalamua'laikum wbt...

Secara dasarnya, pihak Jawatankuasa Surau As-syakirin telah bersepakat untuk menganjurkan Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri utk seluruh penduduk TPUSJ pada hari Sabtu, 25hb Okt'08.

Seperti biasa, persediaan majlis akan dilaksanakan secara gotong royong di kalangan penduduk taman dan majlisnya pula tentatively akan bermula slps Zohor sehinggalah ke petang.

Sehubungan dengan itu, ada di kalangan warga taman yg prihatin telah menyuarakan hasrat dan harapan utk turut mengadakan mesyuarat pemilihan Jawatankuasa Penduduk (JKP) bagi taman kita pada waktu tersebut kerana mereka merasakan waktu itu adalah antara waktu yg sesuai kerana semua penduduk termasuk penduduk berbangsa cina dan india turut dijemput bagi meraikan majlis sambutan hari raya itu nanti.

Justeru, kita boleh membuat pemilihan JKP berdasarkan suara ramai. Diharapkan apa yg dirancangkan akan dipermudahkan oleh Allah dan semoga majlis kita nnt berjalan dengan lancar.

p/s: Sesiapa yg ada latest info/details pasal majlis ni, pls share.., kita perlu hebah2kan supaya ramai yg datang...

Wallahua'lam...

fendy5800

Number of posts : 511
Registration date : 2008-01-14
Age : 39
Location : No.27 Jln PUSJ 3/5

Back to top Go down

Re: Sambutan Hari Raya & Mesyuarat Pemilihan JKP TPUSJ

Post by Tika on Wed Oct 15, 2008 2:23 pm

Mesyuarat pemilihan pun pada 25hb ke?? Jam berapa?
Kalau tarikh tu tak dapat laa nak join... Ada kenduri di Kajang.

Tika

Number of posts : 254
Registration date : 2007-12-28
Location : Jalan Pinggiran 3/5

Back to top Go down

Re: Sambutan Hari Raya & Mesyuarat Pemilihan JKP TPUSJ

Post by wardah15 on Wed Oct 15, 2008 4:56 pm

Maaf tanya.. ajk surau takde distribute flyerske utk majlis nih? yerlah tak semua org pergi surau/masuk forum nih. kalau buat flyers mcm majlis akikah dulu tuh pun bagus gak. cuma kali nih kena distribute kat non muslim jugakla...

wardah15
Moderator
Moderator

Number of posts : 79
Registration date : 2007-12-28
Age : 36
Location : PUSJ 3/3

Back to top Go down

Re: Sambutan Hari Raya & Mesyuarat Pemilihan JKP TPUSJ

Post by LOBO on Wed Oct 15, 2008 6:06 pm

AJK penaja yang kena buat.
Ada sapa2 yang kenal AJK penaja
Aku tak ada masa meeting AJK penaja tu

atau pun
Kita minta kerjasama AJK surau la untuk draft/distribute surat jemputan tu

LOBO

Number of posts : 58
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Sambutan Hari Raya & Mesyuarat Pemilihan JKP TPUSJ

Post by bakar on Wed Oct 15, 2008 7:17 pm

Kat taman saya ni entah dah ada ke belum..senyap je..takde apa2pun..patut kena ada..kes pecah rumah..denggi..gotong royong..kalau JKP ada boleh dibawa berbincang..

bakar

Number of posts : 79
Registration date : 2008-10-13

Back to top Go down

Re: Sambutan Hari Raya & Mesyuarat Pemilihan JKP TPUSJ

Post by LOBO on Thu Oct 16, 2008 10:49 am

Tu yang kita rangcang untuk tubuhkan JKP tetap 25hb ni
Tapi semua pihak kena main perananla
Tak boleh la, nak lepas tangan aje
Saya cadangkan teman2 setaman yang dah tahu megenai perancangan kita ni
Ajak2 la jiran dan semua sahabat & jiran depan dan belakang
untuk turut serta
Tak nak nanti orang kata "rumah dah siap tapi pahat masih berbunyi"
Kita nak semua perancangan kita dan Bakal Pengerusi JKP yang kita tubuhkan nanti, merupakan pilihan semua

LOBO

Number of posts : 58
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Sambutan Hari Raya & Mesyuarat Pemilihan JKP TPUSJ

Post by fendy5800 on Thu Oct 16, 2008 12:16 pm

betul tu en.LOBO...

fendy5800

Number of posts : 511
Registration date : 2008-01-14
Age : 39
Location : No.27 Jln PUSJ 3/5

Back to top Go down

Re: Sambutan Hari Raya & Mesyuarat Pemilihan JKP TPUSJ

Post by gsoumar on Thu Oct 16, 2008 1:17 pm

Mesyuarat JKP tu nanti akan diadakan di surau?
Kalau mengikut statistik;
Catrina ada 205 units
Natrina ada 142 units
Zatrina ada 144 units
Total PUSJ 3 = 491 unit rumah.
Tolak yang belum pindah 10%, tolak yang tak dapat datang 20%, tolak yang tak campur 10%,
Maknanya ada 294 orang akan datang...
Kalau macam tu pengerusi JKP nanti kena berucap dari atas bumbung surau.. atau.. atas tower Digi..

gsoumar

Number of posts : 222
Registration date : 2008-05-04
Location : PUSJ

Back to top Go down

Re: Sambutan Hari Raya & Mesyuarat Pemilihan JKP TPUSJ

Post by wardah15 on Thu Oct 16, 2008 4:42 pm

hari tuh nnt, ada yg tukang cadang dan tukang sokonglah ek? ke mmg dah ada list nama utk diundi jer??

kalaulah pengiraan saudara gsoumar tuh betul.. kena sedia satu parachute utk pengerusi Laughing

wardah15
Moderator
Moderator

Number of posts : 79
Registration date : 2007-12-28
Age : 36
Location : PUSJ 3/3

Back to top Go down

Re: Sambutan Hari Raya & Mesyuarat Pemilihan JKP TPUSJ

Post by Bart 2nd Chance on Thu Oct 16, 2008 5:48 pm

Maaf lah yer, saya tergolong dalam gologan 20% yg En. Gsoumar senaraikan..Tak dpt nak elak cilok pun dah x bleh..Ape2 pun saya sokong 100% keputusan yg akan dibuat dan x akan membantah dari segi lisan atau pun bertulis.. Very Happy

Bart 2nd Chance

Number of posts : 36
Registration date : 2008-01-31

Back to top Go down

Re: Sambutan Hari Raya & Mesyuarat Pemilihan JKP TPUSJ

Post by LOBO on Thu Oct 16, 2008 6:33 pm

294 - kalau yang datang - Alhamdullillah
Yang penting rasa tanggungjawab dan peranan kita
kalau nak kira masa, semua orang tak ada masa
kita nak duduk taman ni pun, bukan sehari dua
mungkin sampai tua
kalau sibuk pun, jengok2 pun tak pa
Janji kita dapat berkenal sapa
kita tau la, duduk lorang mana, nama sapa, asal mana

LOBO

Number of posts : 58
Registration date : 2008-01-15

Back to top Go down

Re: Sambutan Hari Raya & Mesyuarat Pemilihan JKP TPUSJ

Post by Sponsored content Today at 10:40 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum