Tupperware & Produk HPA

View previous topic View next topic Go down

Tupperware & Produk HPA

Post by mahathm on Mon Dec 22, 2008 5:39 pm

Adakah anda pengguna Tupperware atau mahu menggunakannya tapi malas menjadi ahli tapi mahukan diskaun hebat?? Kini anda tidak perlu lagi bersusah payah..hanya hubungi saya untuk perkhidmatan terus kepada anda.. Diskaun sehingga 7%* untuk setiap belian dari RM150 dan keatas dalam satu resit.. *Cenderahati menarik untuk pelanggan terpilih.(syarat dan peraturan) Anda masih tercari2 produk halal untuk kegunaan harian anda dan keluarga? Kini anda tidak perlu risau lagi..dengan produk HPA semuanya diakui halal oleh Jakim.. Hubungi saya untuk tempahan atau pertanyaan.*TIADA DISKAUN UNTUK SETIAP PEMBELIAN.. (x leh nk bg diskaun sbb harga dh murah sesgt)

Anda masih tercari2 produk halal untuk kegunaan harian anda dan keluarga? Kini anda tidak perlu risau lagi..dengan produk HPA semuanya diakui halal oleh Jakim.. Hubungi saya untuk tempahan atau pertanyaan.*TIADA DISKAUN UNTUK SETIAP PEMBELIAN.. (x leh nk bg diskaun sbb harga dh murah sesgt)

Call for detail..0162859857

mahathm

Number of posts : 297
Registration date : 2008-10-14
Location : 51 ,Jln PUSJ 1/4

Back to top Go down

Re: Tupperware & Produk HPA

Post by dote on Tue Dec 23, 2008 12:31 pm

en/cik mahathm x de buat kutu tuperware ke atau parti tuperware ke.

dote

Number of posts : 119
Registration date : 2008-05-10
Location : home sweet home

Back to top Go down

Re: Tupperware & Produk HPA

Post by ikanbakar on Tue Dec 23, 2008 1:36 pm

Produk tupperware agak mahal jugak! Saya pasti sebab qualiti nya yg buat mahal. Saya tak mampu.....sebab tu saya cuma beli produk syarikat Khir Toyo je....murah sikit tapi qualiti nya kurang la sikit. Dia guna jenama Toyogo...hua..hua..

ikanbakar

Number of posts : 152
Registration date : 2008-09-12

Back to top Go down

Re: Tupperware & Produk HPA

Post by mahathm on Thu Dec 25, 2008 6:46 pm

kutu ngan tupperware saya x buat..ala kecik2 jer..
buat sambilan jer..

mahathm

Number of posts : 297
Registration date : 2008-10-14
Location : 51 ,Jln PUSJ 1/4

Back to top Go down

Re: Tupperware & Produk HPA

Post by Tika on Tue Dec 30, 2008 3:55 pm

hari sabtu haritu gi party tupperware umah pengerusi kekeke Wink

Tika

Number of posts : 254
Registration date : 2007-12-28
Location : Jalan Pinggiran 3/5

Back to top Go down

Re: Tupperware & Produk HPA

Post by dote on Tue Dec 30, 2008 4:00 pm

sayangnya x dpt nk hadirkan diri ke party sbb sebok beparty beli brg2 sekolah anak. apa yg best tika?? ada best offer.??.pantang toi (org pompuan)

dote

Number of posts : 119
Registration date : 2008-05-10
Location : home sweet home

Back to top Go down

Re: Tupperware & Produk HPA

Post by zuhalian on Tue Dec 30, 2008 4:49 pm

ingat dulu masa kecik2 slalu kene teman mama g party tupperware...tp xder pun dia beli...heheheh...tp masa tu mmg kagum aa tgk t'ware cantik2 n ada yg pelik2 (dr mata seorang budak umo 6 tahun) Razz

zuhalian

Number of posts : 507
Registration date : 2008-04-28

http://ajepunye.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Tupperware & Produk HPA

Post by Tika on Mon Jan 12, 2009 11:56 am

dote
memang ada best offer...diberi diskaun pada haritu 10% kut... kekeke. Tapi saya ni, kurang minat... harga tupperware pun tauČ jer laa... so tgk jer laa. AnakČ yg beriya tgk sister pengerusi demo buat pizza... kekeke. Pastu terpaksa balik dulu dari org lain sbb nak gi umah mertua... anyway dapat door gift kekeke..

Tika

Number of posts : 254
Registration date : 2007-12-28
Location : Jalan Pinggiran 3/5

Back to top Go down

Re: Tupperware & Produk HPA

Post by Sponsored content Today at 6:32 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum