bilik sewa

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: bilik sewa

Post by quizilla on Thu Jul 02, 2009 8:44 pm

lerrrr....ape ke slow nyer die neh...

isk isk isk...

amy, ko desprate sgt ker? musti jgk ke ko nk dok ngan gf ko tuh?

quizilla

Number of posts : 48
Registration date : 2009-06-22
Age : 32
Location : 3/2 Pinggiran USJ3

Back to top Go down

Re: bilik sewa

Post by amy on Fri Jul 03, 2009 9:14 am

bulan2 pn sewa nyer 300 ker mahathm?
klu susah sgt bko bg jer lah alamat bilik sewa tu..
eh bunga,quizilla ko jelous ker?

amy

Number of posts : 7
Registration date : 2009-06-22

Back to top Go down

Re: bilik sewa

Post by mahathm on Fri Jul 03, 2009 9:39 am

amy wrote:bulan2 pn sewa nyer 300 ker mahathm?
klu susah sgt bko bg jer lah alamat bilik sewa tu..
eh bunga,quizilla ko jelous ker?

laaa ko ni x phm ker aper aku tulis?malang sungguh awex itu..
cik gorila..ehhh..quizilla kalo nk cri boy pren cri lh yg paham apa yg org tulis or ckp..jgn cri org buta or pekak k..bisu xper.. drunken

mahathm

Number of posts : 297
Registration date : 2008-10-14
Location : 51 ,Jln PUSJ 1/4

Back to top Go down

Re: bilik sewa

Post by quizilla on Fri Jul 03, 2009 11:08 am

amy wrote:bulan2 pn sewa nyer 300 ker mahathm?
klu susah sgt bko bg jer lah alamat bilik sewa tu..
eh bunga,quizilla ko jelous ker?


amy,

xperlu aku nk jelous kat ko..xde makna pon...

quizilla

Number of posts : 48
Registration date : 2009-06-22
Age : 32
Location : 3/2 Pinggiran USJ3

Back to top Go down

Re: bilik sewa

Post by quizilla on Fri Jul 03, 2009 11:12 am

laaa ko ni x phm ker aper aku tulis?malang sungguh awex itu..
cik gorila..ehhh..quizilla kalo nk cri boy pren cri lh yg paham apa yg org tulis or ckp..jgn cri org buta or pekak k..bisu xper.. drunken[/quote]

en mahathm,
insyaAllah..sy akan cr yg berpegangan kuat pada agama..moga sy xsesat dan dia boleh membimbing sy ke jln yg benar n diredhai Allah S.W.T

quizilla

Number of posts : 48
Registration date : 2009-06-22
Age : 32
Location : 3/2 Pinggiran USJ3

Back to top Go down

Re: bilik sewa

Post by mahathm on Fri Jul 03, 2009 11:36 am

quizilla wrote:laaa ko ni x phm ker aper aku tulis?malang sungguh awex itu..
cik gorila..ehhh..quizilla kalo nk cri boy pren cri lh yg paham apa yg org tulis or ckp..jgn cri org buta or pekak k..bisu xper.. drunken

en mahathm,
insyaAllah..sy akan cr yg berpegangan kuat pada agama..moga sy xsesat dan dia boleh membimbing sy ke jln yg benar n diredhai Allah S.W.T[/quote]

yang sengal cm kayu nasi kandar ni pn jgn..kalo kita ckp dia bkn phm apa pn.. rabbit

mahathm

Number of posts : 297
Registration date : 2008-10-14
Location : 51 ,Jln PUSJ 1/4

Back to top Go down

Re: bilik sewa

Post by bunga on Fri Jul 03, 2009 12:02 pm

quizilla wrote:
en mahathm,
insyaAllah..sy akan cr yg berpegangan kuat pada agama..moga sy xsesat dan dia boleh membimbing sy ke jln yg benar n diredhai Allah S.W.T

ameen ya robbal alameen... moga2 tercapai Cool

bunga

Number of posts : 555
Registration date : 2008-01-03
Location : bumi yg nyata

Back to top Go down

Re: bilik sewa

Post by Affendi on Fri Jul 03, 2009 12:23 pm

quizilla wrote:
en mahathm,
insyaAllah..sy akan cr yg berpegangan kuat pada agama..moga sy xsesat dan dia boleh membimbing sy ke jln yg benar n diredhai Allah S.W.T

Dah kenduri nnt jemput kami... Very Happy sirius nih.. Shocked jemput jgn x jemput...

Affendi

Number of posts : 193
Registration date : 2008-02-04
Age : 37
Location : 3 JLN PUSJ 3/2

Back to top Go down

Re: bilik sewa

Post by quizilla on Fri Jul 03, 2009 12:36 pm

bunga wrote:
quizilla wrote:
en mahathm,
insyaAllah..sy akan cr yg berpegangan kuat pada agama..moga sy xsesat dan dia boleh membimbing sy ke jln yg benar n diredhai Allah S.W.T

ameen ya robbal alameen... moga2 tercapai Cool


mudah mudaha....amin

quizilla

Number of posts : 48
Registration date : 2009-06-22
Age : 32
Location : 3/2 Pinggiran USJ3

Back to top Go down

Re: bilik sewa

Post by quizilla on Fri Jul 03, 2009 12:39 pm

Affendi wrote:
quizilla wrote:
en mahathm,
insyaAllah..sy akan cr yg berpegangan kuat pada agama..moga sy xsesat dan dia boleh membimbing sy ke jln yg benar n diredhai Allah S.W.T

Dah kenduri nnt jemput kami... Very Happy sirius nih.. Shocked jemput jgn x jemput...

en Affendi neh xdan pape dah soh jemput kenuri....awal lg....nnt dlu mau kumpul duit dlu

quizilla

Number of posts : 48
Registration date : 2009-06-22
Age : 32
Location : 3/2 Pinggiran USJ3

Back to top Go down

Re: bilik sewa

Post by mahathm on Fri Jul 03, 2009 4:25 pm

Affendi wrote:
quizilla wrote:
en mahathm,
insyaAllah..sy akan cr yg berpegangan kuat pada agama..moga sy xsesat dan dia boleh membimbing sy ke jln yg benar n diredhai Allah S.W.T

Dah kenduri nnt jemput kami... Very Happy sirius nih.. Shocked jemput jgn x jemput...

kalo dh kenduri tgu jmptan kenduri cukur anak la plak.. Razz

mahathm

Number of posts : 297
Registration date : 2008-10-14
Location : 51 ,Jln PUSJ 1/4

Back to top Go down

Re: bilik sewa

Post by Bull on Sun Jul 05, 2009 11:14 pm

salam semua. sorilah lama tak menjenguk posting kat sini. bizi banyak lately.
lu amacam bro amy? still mencarik bilik nak duduk dgn awek lu ke?
gua memang minat menolong org yg berniat nak buat maksiat dan mencari kemurkaan Allah nih. hahaha...
gua boleh nak bawak lu survey tempat tu. tapi kena lepas 18/7 la. sebelum 18/7, wa tak free. lagi 1, masa survey tu, wa suggest lu bawak skali awek lu tu. ye la org pompuan ni banyak songeh. kang ada la yg tak kena, itu tak berkenan, ini tak sesuai. macam2 la.

Bull

Number of posts : 362
Registration date : 2008-10-12
Age : 43
Location : Pinggiran USJ 1/5

Back to top Go down

mulut......

Post by amy on Tue Jul 07, 2009 6:07 pm

korang kalau mengutuk memang bagi kt ko..
aku tk lah sesengal korang
kalau ko tau hakikat nyer mesti korang rase tertipu...
hehehe....
kesian korang geek

amy

Number of posts : 7
Registration date : 2009-06-22

Back to top Go down

Re: bilik sewa

Post by mahathm on Tue Jul 07, 2009 6:34 pm

amy wrote:korang kalau mengutuk memang bagi kt ko..
aku tk lah sesengal korang
kalau ko tau hakikat nyer mesti korang rase tertipu...
hehehe....
kesian korang geek

kitaorg xder ler rase tertipu tp dek kerana kesengalan si pembuat topik yg sengal..kitaorg jdik sengal jari jemari jer..agak2nya lah..siapakah yg paling sengal anda rasa?? Rolling Eyes

kamus dewan;
sengal = biul,tidak betul ( kna mengena ngan otak)
sengal = sakit2 badan/sendi

p/s:makna kamus tuh aku agak2 jer.. Laughing

mahathm

Number of posts : 297
Registration date : 2008-10-14
Location : 51 ,Jln PUSJ 1/4

Back to top Go down

Re: bilik sewa

Post by Sponsored content Today at 10:10 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum