Sekolah Tahfiz di Taman Pinggiran USJ 3

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Sekolah Tahfiz di Taman Pinggiran USJ 3

Post by Hamzah on Thu Dec 03, 2009 1:57 pm

Untuk makluman ibubapa yg menghantar anak2 ke Tahfiz TPUSJ..esok hari jumaat sekolah beroperasi sampai 11 pagi sahaja..lepas tu anak2 boleh balik rumah..jalan kaki je kan..rumah sume dekat2..kecuali anak2 saya..yg tinggal jauh..Petang takde kelas..

Hamzah

Number of posts : 94
Registration date : 2008-01-01

Back to top Go down

Re: Sekolah Tahfiz di Taman Pinggiran USJ 3

Post by Hamzah on Fri Dec 04, 2009 2:52 pm



gambar terkini..pagi tadi..pagi jumaat..dah ramai dah hantar..Tapi ada ibubapa yg tak tahu..hari jumaat sampai pukul 11 je..contohnya Fariq..nasib baiklah bini aku angkut anak dia sekali..ibubapa lain please take note..nanti aku minta ustaz contact no. sume ibubapa supaya mudah jika ada pemberitahuan..

Hamzah

Number of posts : 94
Registration date : 2008-01-01

Back to top Go down

Re: Sekolah Tahfiz di Taman Pinggiran USJ 3

Post by ibnu umair on Sat Dec 05, 2009 10:29 am

ingat cik hamzah. taun 2019 jangan cari tahfiz tuk solat terawikh. dah ada yg layak

ibnu umair

Number of posts : 136
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: Sekolah Tahfiz di Taman Pinggiran USJ 3

Post by Hamzah on Tue Dec 15, 2009 3:56 pm

Alhamdulillah..dengan izin dan bantuan Allah SWT..sekolah tahfiz kita telah masuk minggu yg ke-3 beroperasi dengan jayanya..dan sehingga ke hari ini masih ada ibubapa yg menghubungi saya untuk mendaftarkan anak2 masuk ke sekolah ini.

Namun begitu ada beberapa perkara yg ingin dilaksanakan masih belum tercapai..seperti menaikkan papantanda sekolah, water dispenser, minor renovation of the house dan beberapa perkara lagi.

Atas dasar itu saya ingin mengadakan satu mini mesyuarat bersama2 tuan2 bapa yg menghantar anak, Tn Hj Aziz, Ustaz2 tenaga pengajar dan jawatankuasa tertinggi surau pada hari khamis malam jumaat ini (17hb Dis 2009) selepas solat isyak bagi menubuhkan satu jawatankuasa khas di bawah surau untuk membantu pentadbiran sekolah tahfiz ini.

Diharapkan bapa2 kepada murid2 tahfiz ini dapat menghadirkan diri untuk sama2 menyumbangkan fikiran didalam mesyuarat ini nanti. Disamping itu saya ingin membuka kepada tuan2 forumer sekalian untuk menghantarkan apa2 jua cadangan, pandangan mahupun komen/komplen untuk sama2 dibawa ke dalam perbincangan itu nanti.

Sekian

Hamzah

Number of posts : 94
Registration date : 2008-01-01

Back to top Go down

Re: Sekolah Tahfiz di Taman Pinggiran USJ 3

Post by Hamzah on Tue Dec 15, 2009 4:19 pm

Agenda:

1.Kata2 aluan Pengerusi mesyuarat.

2.Perlantikan AJK2 kecil

i) AJK kelengkapan mengajar - memastikan peralatan2 untuk proses pengajaran mencukupi seperti quran, buku iqra', rehal, whiteboard dan lain-lain

ii) AJK kelengkapan asas sekolah - memastikan peralatan asas seperti lampu, paip, tandas, tempat wudhu', memantau urusan sewa rumah dan lain-lain

iii) AJK Kewangan sekolah - memastikan usaha2 untuk mengumpul dana untuk sekolah berterusan. Walaupun telah ada dana daripada bayaran yuran pelajar..namun dana tambahan turut diperlukan untuk membantu pelajar2 yg kurang berkemampuan dan membantu dalam perkara2 lain yg dirasakan perlu..

iv) AJK kebersihan/Kesihatan - memastikan tahap kebersihan rumah, makanan dan kesihatan pelajar di pantau dengan baik.

v) AJK Hal Ehwal Pelajar - menyimpan rekod2 dan biodata pelajar (sesi pagi/petang/malam atau sepenuh masa)

3. Lain-Lain Hal

Hamzah

Number of posts : 94
Registration date : 2008-01-01

Back to top Go down

Re: Sekolah Tahfiz di Taman Pinggiran USJ 3

Post by fendy5800 on Wed Dec 16, 2009 11:11 am

AJK komunikasi & publisiti pon perlu ada, utk menyebarluaskan usaha murni ni... dan bagi memastikan madrasah tahfiz ini akan terus hidup..., Insya'Allah...

fendy5800

Number of posts : 511
Registration date : 2008-01-14
Age : 39
Location : No.27 Jln PUSJ 3/5

Back to top Go down

Re: Sekolah Tahfiz di Taman Pinggiran USJ 3

Post by Skywalker1080 on Sat Dec 19, 2009 5:44 pm

alhamdulillah... semoga sekolah tahfiz As-Syakirin suksess.... nak register anak, kecik lagi..baru nak masuk setahun.. hikhikhik...

ramai jugak ekk geng2 buat sales kat TPUSJ3... agaknyer staf2 Sime UEP kot..

Skywalker1080

Number of posts : 36
Registration date : 2009-04-16
Age : 36
Location : 27, Jalan PUSJ1/5

Back to top Go down

Re: Sekolah Tahfiz di Taman Pinggiran USJ 3

Post by Tika on Sun Dec 20, 2009 6:19 am

bestnya...!! sayangnya anak den pompuan semua hehe..

Tika

Number of posts : 254
Registration date : 2007-12-28
Location : Jalan Pinggiran 3/5

Back to top Go down

Re: Sekolah Tahfiz di Taman Pinggiran USJ 3

Post by DePuteri on Tue Jan 12, 2010 9:46 pm

alhamdulillah... semoga semuanya berjalan lancar dan diberkati Insya'Allah...

DePuteri

Number of posts : 93
Registration date : 2009-08-26

Back to top Go down

Re: Sekolah Tahfiz di Taman Pinggiran USJ 3

Post by Sponsored content Today at 6:15 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum