Kejohanan PingPong terbuka PUSJ

View previous topic View next topic Go down

Kejohanan PingPong terbuka PUSJ

Post by Hamzah on Tue Jan 12, 2010 4:38 pm

Tuan2 yg hensem,
Untuk makluman semua satu kejohanan Pingpong akan diadakan di surau kita pada pertengahan bulan 2.
Tuan2 yg hensem boleh memilih untuk masuk acara perseorangan atau bergu bayarannya RM10 dan RM20 untuk bergu (selepas di tontong..maka sama juga RM10 sorang)

Tuan2 yg hensem boleh masuk untuk kedua2 kategori jika sudi dan ada kemampuan..taknak masuk nak jadi referee dan penjaga garisa je pun boleh..apatah lagi tukang kutip bola...tentulah boleh kan..kan..

Borang tempat nak tulis nama ada di tampal di surau..dan bayaran boleh dibuat pd saya atau En. Halim di surau pd waktu maghrib atau isyak..selepas tuan2 berjemaah sekali..

Sila bawa reket sendiri..eh..reket lak..macam tak tau main je..walhal bat..ye..bat..bawa sendiri punya..

Kejohanan akan diadakan secara liga..supaya alah meyuran menang bermain..tapi kalau sambutan melebihi 100 orang..terpaksalah kalah mati..takut tak sempat habis sampai ramadhan kalau buat liga gak..sebab ramadhan surau kita penuh..kat mana nak main..he..he

Saya doakan semoga program ini mendapat sambutan dan semoga tuan2 berjaya dengan cita2 tuan2 untuk mendapat tempat kedua tersebut kerana tempat pertama dah ada orangnya..hi..hi..sayala tu..

Masuk tau..jangan tak masuk..sambil tu dapatlah kita mengimarahkan surau kita..Yeaahh!!

Hamzah

Number of posts : 94
Registration date : 2008-01-01

Back to top Go down

Re: Kejohanan PingPong terbuka PUSJ

Post by gsoumar on Wed Jan 13, 2010 8:33 am

harap2 table pingpong baru ni boleh la bertahan lama sikit.. ye la, bila dah sejuk nanti.. table tu pulak dijemur kat luar.. kena hujan, kena panas..

kita bukan tak kenal saudara kita ni.. kan.. Bai.. kan..

lepas ni aku agak la..futsal..pastu takraw..pastu volleyball..pastu bowling..pastu..

gsoumar

Number of posts : 222
Registration date : 2008-05-04
Location : PUSJ

Back to top Go down

Re: Kejohanan PingPong terbuka PUSJ

Post by ibnu umair on Thu Jan 14, 2010 10:02 pm

salah tu..... pastu main dam aji sementara turn nak dikalahkan oleh juara no satu. dengo kata pemain no satu tu dah dikalahkan H.dolmat smlm..... yer ke.

ibnu umair

Number of posts : 136
Registration date : 2008-01-08

Back to top Go down

Re: Kejohanan PingPong terbuka PUSJ

Post by adiey on Mon Feb 01, 2010 11:55 am

ermm... nak tanya..
1. Pertandingan p.pong ni terbuka pada semua penduduk pusj3 saje ke?
2. Tempat perlawanan di mana?
3. Takde friendly match sebelum pertandingan?
4. Takde main saja2 dulu ke? leh kenal pasti cara permainan lawan.. huhuhuu..

adiey

Number of posts : 4
Registration date : 2010-02-01

Back to top Go down

Re: Kejohanan PingPong terbuka PUSJ

Post by karisma on Tue Feb 02, 2010 11:41 am

Terbuka pada semua yg nak main. Pertandingan kat Surau. Semoga bila mesra dengan orang surau..rajin dan melekatlah kat surau...selalu memang ada orang main kat surau..pukul 10.30 malam ke atas..datang lah

karisma

Number of posts : 91
Registration date : 2008-01-11

Back to top Go down

Re: Kejohanan PingPong terbuka PUSJ

Post by misai kucing on Wed Feb 03, 2010 11:22 pm

Eh ! apasal buat malam? siang tak boleh ke? bukan apa, saya ni rabun malam..... nanti tak nampak bola. Macam mana saya nak kalahkan En. Hamzah.

misai kucing

Number of posts : 4
Registration date : 2009-05-18

Back to top Go down

Re: Kejohanan PingPong terbuka PUSJ

Post by adiey on Thu Feb 04, 2010 11:03 am

ermm..
1. kenapa buat kat surau?..
2. 10:30 malam? main sampai pukul berapa? kalau main sure bising kan.. nti takut mengganggu penduduk yg tinggal berhampiran..
3. tapi mmg tiap2 malam main ke? mcm gelap je surau waktu tu..
4. location area mana nak letak meja p.pong tu.. kalau diperhatikan ..tiada kawasan simen yg besar di dalam kawasan surau..

"SATU PINGGIRAN USJ .. SATU PERPADUAN... SATU PERTANDINGAN PING PONG"

adiey

Number of posts : 4
Registration date : 2010-02-01

Back to top Go down

Re: Kejohanan PingPong terbuka PUSJ

Post by Biro Dakwah on Sun Feb 07, 2010 2:53 pm

SALAM

SAYA NAK MINTAK PENGANJUR KEJOHANAN UNTUK MASUKKAN SATU LAGI SYARAT i.e. PESERTA/PEMAIN YANG MENINGGALKAN SOLAT SUBUH BERJEMAAH DISEBABKAN BERMAIN PING-PONG HINGGA KE LEWAT MALAM/DINIHARI DI BATALKAN PENYERTAANNYA. INI ADALAH UNTUK MENGELAKKAN PENDERMA/PENAJA MEJA PINGPONG DARI MENDAPAT SAHAM KERANA MENGHALANG ATAU MENJADI PUNCA PEMAIN MENINGGALKAN SOLAT SUBUH BERJEMAAH.

P/S: SESUATU YANG HARUS BOLEH BERTUKAR HUKUMNYA KE MAKRUH/HARAM SEKIRANYA KITA TAK PANDAI MENGAWALNYA.

Biro Dakwah

Number of posts : 110
Registration date : 2008-07-14

Back to top Go down

Re: Kejohanan PingPong terbuka PUSJ

Post by adiey on Wed Feb 10, 2010 2:25 pm

Terima kasih di atas penganjuran pertandingan ping pong PUSJ3 yg berprestij ini..
tapi sy ada beberapa persoalan dan pendapat yg hendak diajukan kepada pihak penganjur..


1. Sekali lagi sy ingin katakan yg lokasi di surau tidak sesuai kerana terlalu sempit terutamanya kalau main double nti.. ada yg berlaga kepala nti..huuhhuu..
2. Saya cadangkan supaya pihak penganjur tidak memilih double secara undian kerana mungkin ada masalah keserasian nti. lebih baik para peserta dapat memilih sendiri pasangan masing2.. Ini kalau di fikirkan jika terdapat pemain yg tak pernah datang atau tidak kenal.. maka susah ingin mencarinya.. dan ini akan menjadi beban pada pasangannya.. dan masa pertandingan akan berlarutan hingga bertahun2.. huhuhuhu..


"SATU PINGGIRAN PUSJ3 .. SATU MUAFAKAT... SATU PERTANDINGAN PING PONG"

adiey

Number of posts : 4
Registration date : 2010-02-01

Back to top Go down

Re: Kejohanan PingPong terbuka PUSJ

Post by adiey on Mon Mar 08, 2010 4:43 pm

kenapa sekarang senyap je aktiviti ping pong di taman kita??

adiey

Number of posts : 4
Registration date : 2010-02-01

Back to top Go down

Re: Kejohanan PingPong terbuka PUSJ

Post by Sponsored content Today at 6:34 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum