Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

View previous topic View next topic Go down

Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Tue Mar 08, 2011 2:23 pm



Maklumat Lanjut,Sila Layari laman Web Kami http://www.doktorherba.com

Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Tue Mar 08, 2011 2:24 pm

Serum DH-5 adalah formula rawatan semulajadi 100% dari 5 jenis herba anti keputihan yang dapat menghilangkan kerungsingan,perasaan malu dan rendah diri anda ketika mengalami jangkitan keputihan yang kronik.Keyakinan diri anda akan kembali semula setelah mendapatkan sentuhan formula unik ini.Kini episod keputihan anda telah sampai ke penghujungnya.Formula ini telah di cuba keatas 155 wanita Malaysia yang mengalami keputihan patologis dan didapati 100% berkesan tanpa ada sebarang kesan sampingan.

Antara Simptom Keputihan Abnormal Yang memerlukan Rawatan Serum DH-5 :-

* Keputihan yang berwarna putih atau kekuningan,berlaku secara berterusan disertai rasa gatal - Jangkitan Kulat Candida atau Monillia
* Keluarnya Cairan Berwarna Kehijauan Serta Rasa Gatal - Jangkitan Kuman Trichomonas
* Keluarnya Cairan Berwarna Kelabu Dan Berbau - Jangkitan Bakteria Vaginosis
* Keluarnya Cairan Yang Bersifat "Cheesy" Berbau Dan Bercampur Darah - Penyakit Yang Menular Melalui perhubungan Seks Atau STD

Antara Komplikasi Yang Mungkin Berlaku Jika Tidak Dirawat :-

* Kemandulan Akibat Rosaknya Organ Reproduksi Terutama Saluran Fallopian
* Gangguan Haid
* Barah Servik
* Jangkitan Saluran Kencing
* Jangkitan Pada Pasangan Seks
* Kesakitan DLL

Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Tue Mar 08, 2011 2:27 pm

TESTIMONI BENAR & TERKINI

Pn Samiah 29 tahun,dari KL-Sewaktu membeli pakej rawatan keputihan (PRK) saya telah bernazar untuk membuat kenduri doa selamat jika masalah jangkitan keputihan yang saya alami selama 2 tahun ini pulih.Alhamdulillah,syukur teramat sangat produk Dr Herba telah dapat membantu menghilangkan jangkitan yang selama ini merungsingkan fikiran.Bukan setakat menghilangkan jangkitan atau kegatalan malah kitaran haid pun kembali semula setelah 6 bulan.Hidup saya kini lebih yakin dan ceria.

Rafizah dari Kuching,Sarawak - Saya telah dijangkiti keputihan dan lelehan cecair yang berbau kurang enak.Setelah menggunakan Serum & PPW tak sampai 3 hari,keadaan saya bertambah baik dan lelehan cecair tadi pun telah hilang.Saya suka bau herba asli dari Serum & rasa suam ketika mencuci dengan PPW .Kedua produk ini memang unik dan sememangnya lain daripada produk yang pernah saya guna dahulu.

Email yang kami terima dari pelanggan yang berpuashati
Pn Saniah dari Singapura
Salam Sis Aliah
Alhamdulillah produk Dr Herba dapat juga membantu masalah saya,saya selesa dengan produk Dr Herba
Insyallah saya akan order lagi......
Terima Kasih
Wasalam

Pn Ruby dari Cheras,K.L
Salam.....
Alhamdulillah keputihan saya dah beransur pulih...xlagi gatal2 mcm dulu dah....lega sangat....kan bagus kalau saya jumpa produk ini awal lagi kan hehehe......
Saya sangat puashati dengan PPW ini,saya dah rekemenkan pada kawan2 saya,dan saya berminat untuk menjadi agen PPW ni...macam mana ek?
Email saya ya...
thanks

Pn Faridah 35thn dari Ipoh,Perak - Melalui sms
Salam Pn Aliah,Saya betul2 bersyukur kepada Allah yg telah memberi jalan utk diperkenalkan kpd produk Pn.Setakat ini walaupun sehari 2x shj saya menggunakan produk.Sampai hari ini masalah saya sudah hilang,mcm magik ye! Syukurlah,terima kasih banyak2 pd Pn Aliah dan pencipta produk ni,nanti kalau saya nak order saya akan sms lagi,tq

Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Sun Mar 13, 2011 3:53 pm

Menurut kajian pakar,99% wanita dijangkiti keputihan disebabkan ketidak seimbangan flora bakteria didalam badan.Selain dari menjaga kebersihan,banyak lagi faktor lain menjadi penyebab kepada ketidak seimbangan tadi.

Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Tue Mar 15, 2011 2:09 am

Pn Zizie dari Negara Brunei Darusalam melalui sms - Alhamdulillah Sis tak sampai 10 hari keputihan saya hilang ,Sungguh berkesan,Sekarang saya cuma guna PPW saja.Macam tak percaya je,Tiada kebimbangan lagi.Tq Sis


Last edited by Aliahzakaria on Thu Mar 17, 2011 2:29 am; edited 1 time in total

Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Thu Mar 17, 2011 2:29 am

TAHUKAH ANDA???
Ramai wanita termasuk diri saya menganggap keputihan itu adalah gejala yang normal dan akan sembuh dengan sendirinya. Tetapi saya silap! Keputihan adalah lebih jauh daripada itu...

Tahukah anda bahawa keputihan terjadi disebabkan antara 2 sebab ini. Iaitu jangkitan bakteria seperti Bacteria Vaginosis ataupun kulat seperti Trichomoniasis dan Candida Albican.

Jika rawatan kulat ini tidak dirawat, maka kesannya akan menjadi bertambah teruk. Kulat ini mampu merebak keseluruh tubuh anda dan seterusnya jangkitan ini boleh menyerang organ-organ penting dalam badan anda.

Jangkitan bakteria atau kulat ini juga mampu merebak ke pasangan kita. Hasilnya organ seksual lelaki juga akan mengalami kegatalan, kemerahan, kesakitan dan juga kulit melecet.


Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Tue Mar 22, 2011 3:15 am

PASTIKAN BERITA BAIK INI DIKONGSI BERSAMA TEMAN2 YANG MENGALAMI MASALAH JANGKITAN KEPUTIHAN YANG KRONIK.KAMI PASTI RAMAI LAGI WANITA SEDANG TERCARI2 KAEDAH RAWATAN YANG SESUAI.

Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Wed Mar 30, 2011 12:37 am

Pertanyaan mengenai masalah jangkitan keputihan boleh diemailkan kepada pengasas Dr Herba Industries Dr Salwa Hassan di alamat email drsalwa@doktorherba.com

Pertanyaan tentang cara2 membuat pesanan online atau agen sila hubungi Pn Aliah aliah@doktorherba.com atau 019-2376184

Maklumat lanjut tentang Dr Herba Industries http://www.doktorherba.com

Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Sun Apr 17, 2011 10:41 pm

PESANAN IKHLAS DARI DR HERBA INDUSTRIES

Selepas bersalin Kadar pH faraj anda akan meningkat dan sel-sel yang melindungi faraj dari iritasi juga berkurang.Ini akan menyebabkan anda terdedah pada gangguan serta iritasi dari sabun atau cecair pencuci faraj lain.Jangkitan kuman pada faraj juga mudah berlaku pada waktu ini, apatah lagi dengan kehadiran darah dan juga lelehan. Jadi berhati-hatilah dengan bahan pelincir ataupun jenis kondom yang digunakan.

Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Thu Apr 28, 2011 12:49 am

Untuk kes-kes keputihan yang teruk,Anda hanya ada 2 pilihan antara ke-klinik atau Terapi Herba

Terapi herba PRK bukan seperti produk suplemen, jamu,majun atau pad herba tetapi formula yang holistik melawan bakteria,kulat,parasit & kuman serta menguatkan imunisasi dari serangan microorganisma.

ANDA PERLUKAN LEBIH DARI SUPLEMEN UNTUK MELAWAN JANGKITAN

Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Fri Jun 03, 2011 3:10 am

TESTIMONI BENAR DAN TERKINI

Marini 31 tahun dari Port Dickson,NS - Hilang rasa kerisauan apabila mendapati darah yang keluar bersama keputihan telah berhenti hanya pada hari yang ke 2 mengguna terapi herba PRK.Sehingga kini keputihan pun dah sembuh dan tiada tanda2 ia akan berulang.Terima Kasih kepada Dr Salwa yang memberikan nasihat Syukur Alhamdulillah

Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Sun Jun 12, 2011 12:08 am


Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Sat Jul 02, 2011 10:00 pm

Bagi Wanita yang belum berkahwin dan merasa malu untuk bertanya soalan peribadi,sila kelaman blog klinik keputihan Dr Salwa-Anda tanya Dr Jawab yang baru dilancarkan bulan lepas.Dr Salwa akan menjawab semua soalan2 berkenaan kesihatan dan keputihan wanita.Soalan melalui email juga akan dilayan.http://klinikkeputihan.blogspot.comhttp://klinikkeputihan.blogspot.com

Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Tue Aug 02, 2011 1:19 am

UNTUK MENDAPATKAN HARGA PAKEJ TERKINI BULAN OGOS 2011,SILA LAYARI LAMAN WEB DR HERBA INDUSTRIES

http://www.doktorherba.com

Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Sun Aug 28, 2011 2:46 am


Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Mon Sep 19, 2011 11:37 am


Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Sat Oct 29, 2011 3:46 am

"TERAPI HERBA PRK BUKAN SUPLEMEN TETAPI RAWATAN"
Anda Boleh Merawat Sendiri Di Rumah Tanpa Perlu Menahan Perasaan Malu Lagi !

Produk-produk suplemen di pasaran tidak pernah menyebut secara spesifik tentang jenis jangkitan keputihan yang boleh di rawat.Terapi herba PRK adalah satu-satunya produk yang hanya memfokuskan kepada rawatan keputihan sahaja & telah merekodkan banyak kejayaan merawat simptom-simptom keputihan abnormal serta jangkitan kelamin(STD)

Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Aliahzakaria on Sat Dec 03, 2011 7:11 am

DAPATKAN SEGERA TERAPI PAKEJ RAWATAN KEPUTIHAN - TERAPI PRK

Serum DH-5 - Paling berkesan merawat segala jenis keputihan yang patologis

PPW - Memberi Perlindungan sepanjang masa,meghilangkan kegatalan & Menganjalkan kembali kulit sekitar faraj.

Maklumat Lanjut http://www.doktorherba.com

Aliahzakaria

Number of posts : 19
Registration date : 2011-03-08

Http://www.doktorherba.com

Back to top Go down

Re: Rawatan Keputihan 100% Herba Paling Berkesan & Murah

Post by Sponsored content Today at 6:31 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum